[…]
θά γίνει ὑπέρτατο ἀγαθὸ
στὰ πόδια σου ἄν θά σωριαστῶ
τ’ ἀγαπημένα.

Μυρτιώτισσα (Θεώνη Δρακοπούλου)

[…]
εἶναι οἱ μεγάλες ταπεινοφροσύνες
τῆς πολιορκίας τεχνάσματα
καλαθοῦνες γιομάτες κουρελαρία
[…]

Μάτση Χατζηλαζάρου

Λιώμα όχι από το κρασί, όσο πιθανότερα, από την ερωτική ένδεια. Και παρόλο που μιλούν αληθινά. Η άνευ όρων αφιέρωση της μιας και η γεμάτη με «εμετική καταφρόνια» διαπίστωση της δεύτερης, δε μας πείθουν για έναν διαφορετικό τρόπο βίωσης στο δόσιμο… Δείτε τη νωχελική γόησσα πώς φωτογραφίζεται στο κρεββάτι: Σας δίνει την εντύπωση μιας Κυνικής εμπρός στον φακό-φαλλό, που τον φέρει ένα εξαίσιο εν δυνάμει Υποκείμενο, δηλαδή, Εραστής ή Αγαπημένος; (είτε Εμπειρίκο τον λέν’ της Μάτσης, είτε Μαβίλη της Θεώνης)… ή μήπως ποζάρει σ΄αυτόν, περιπαθώς μια γυναίκα έμπλεη επιθυμίας, για ερωτική παράδοση;

Αντιστοίχως δείτε την πρώτη: Έχει τάση προς υπόκλιση ή γονυκλισία τόσο βαθιά λέτε, ώστε να σωριαστεί στα πόδια του αγαπημένου της για να παραδοθεί ψυχή τε και σώματι; Κοιτάξτε τώρα προσεκτικότερα: Θα μπορούσε να προβάρει στάση πτήσεως προς απογείωση, σαν ένα πεπλοφόρο πυραυλικό αεριωθούμενο – δείτε μάτια – να χυμήξει στον τρυφερό αγαπημένο της κι αφού εκείνος εγκολπωθεί, να τον φάει, να τον πιεί, να χορτάσει.

Οι Ποιήτριες αυτές στις φωτό και στα αποσπάσματά τους δείχνουν με τρομερή εγγύτητα την ερωτική τακτική δίνοντάς μας μια τέλεια ποιητική αντίστιξη· ακόμα κι αν διαλέγονταν απαγγέλουσες τους στίχους τους ανταγωνιστικά, χυμένες σε δυο ανάκλιντρα, πίνοντας με εκλεκτούς συνδαιτυμόνες ή ίσως μαζί στην εξοχή καλύτερα, μ’ ένα μπουκάλι κοκκινόμαυρο κρασί πα’ στο ιδρωμένο χόρτο…

Ξένια Πολίτη

Διαβάστε επίσης:

Μοιραστείτε το:

Comments